
Ποιος μπορεί να ξεχάσει την 15η Απριλίου 2019. Ήταν 18:50 το απόγευμα όταν ξέσπασε η καταστροφική πυρκαγιά. Ένα ιστορικό κτίριο, ένα σύμβολο Πίστης, ένα επιβλητικό κατασκεύασμα είχε παραδοθεί στις φλόγες.
Όλα όσα εκπροσώπησε τόσους αιώνες η Παναγιά των Παρισίων ήταν στο έλεος της φωτιάς. Όχι όμως όλα όσα έχει εμπνεύσει.Τι και αν η οροφή έπεσε, τι και αν το γοτθικό βέλος κατέρρευσε, τι και αν έργα τέχνης καταστράφηκαν.
Πολλοί χλεύασαν την μεγάλη επιθυμία πολλών να αποκατασταθεί ο Ναός και να συνεχίσει να πορεύεται στο χρόνο, όπως το ξέρουμε.
Η Ευρώπη, η μεγάλη μας πατρίδα, μπορεί να πένθησε αλλά δεν ξέχασε.
Η φωτιά μπορεί να καταστρέφει, μπορεί να εξαφανίζει αλλά αυτό που δεν μπορεί να κάνει είναι να κάψει ένα όραμα. Αυτό παραμένει ισχυρό και καλά θωρακισμένο.
Η Ευρώπη θα αναγεννηθεί από τις στάχτες της Παναγίας των Παρισίων!
Τότε μια νέα φωτιά θα έχει ανάψει.
Μια φωτιά που δεν θα καταστρέφει, αλλά θα φωτίζει τους δρόμους προς το νέο Ευρωπαϊκό μέλλον!
Μιχάλης Τάντης
περισσότερα
Όταν η ΕΣΣΔ λογόκρινε τον OZZY
Τι σχέση μπορεί να έχει αλήθεια ένας εμβληματικός τραγουδιστής του Metal με τον Γκόγκολ και πως μπορεί να οδηγήσει έναν...
Νέο 12ο τεύχος, δροσερό και καλοκαιρινό, από την ΑΝΑΚΤΗΣΗ!
Κυκλοφόρησε εν μέσω θέρους το νέο, 12ο τεύχος του περιοδικού Ανάκτηση, του μοναδικού εθνικιστικού περιοδικού που μένει μακρυά από κόμματα...
Ο ναρκισσισμός ως διαταραχή της προσωπικότητας…
γράφει ο Γιώργος Μάστορας Το πρόβλημα του ναρκισσισμού αποτελεί ένα από τα σοβαρότερα προβλήματα ψυχολογικής υφής. Έχει δε τον χαρακτήρα...
Host Mahler, τέλος σε μια πορεία από την άκρα αριστερά στον ριζοσπαστικό εθνικισμό
του Κώστα Μποβιάτσου Λίγες ημέρες μετά τον θάνατο τοτ Udo Voight υπήρξε μία ακόμη απώλεια. Ο Host Mahler έφυγε από...
Συνέντευξη falänx: the boys are back in RAC!
συνέντευξη στον Μιχάλη Γεωργιλά Με τον Χρήστο, τραγουδιστή των falänx, είχα να βρεθώ από κοντά σχεδόν είκοσι χρόνια, από εκείνο...
Γράφε με το Αίμα και όχι με το ψέμα…
γράφει ο Γιώργος Μάστορας Στο Αριστουργηματικό “Τάδε Έφη Ζαρατούστρα”, ο Μεγάλος Γερμανός Φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε, γράφει σε ένα σημείο: “Απ’...