
Νομίζουμε ότι το πρόβλημα της ψηφιακής/ηλεκτρονικής ταυτότητας και του “ψηφιακού πορτοφολιού” θα περιορίζεται μόνο στην προσωποποιημένη παρακολούθηση του τι ψωνίζουμε ή του πού βρισκόμαστε;
Αμ δεν θα είναι μόνο αυτό το πρόβλημα. Το δόλωμα είναι η διευκόλυνσή μας ή κάποια προνόμια όπως η ασφάλειά μας, αλλά όλα αυτά θα είναι προσωρινά. Μετά την ψηφιακή ηλεκτρονική ταυτοποίησή μας, ένα λογισμικό θα δίνει “έγκριση ή μη έγκριση” σε ό,τι θα θέλουμε να αγοράσουμε. Ένα λογισμικό θα αποφασίζει για το τι θα επιτρέπεται και τι δεν θα επιτρέπεται να καταναλώσουμε. Ένα λογισμικό θα αποφασίζει για το αν θα έχουμε “ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ” Ή “ΜΗ ΔΙΑΘΕΣΙΜΑ” υλικά αγαθά – χρήματα. Ένα λογισμικό θα αποφασίζει για το αν θα επιτρέπεται ή δεν θα επιτρέπεται να χρησιμοποιήσουμε μεταφορικό μέσο για να μετακινηθούμε κάποια δεδομένη χρονική στιγμή, προς κάποιον προορισμό διαφυγής. Ή ακόμη και να κάνουμε κάποια βόλτα μία “απαγορευμένη” για το κράτος ώρα.
Ένα λογισμικό θα αποφασίζει για το αν θα έχουμε δικαίωμα να φάμε, ή τί ακριβώς θα έχουμε δικαίωμα να φάμε. Ένα λογισμικό θα μετράει την κάθε μας κίνηση, και θα μας βάζει περιορισμούς. Ένα λογισμικό θα μετράει και τις κινήσεις των διπλανών μας, ώστε κανείς από αυτούς, να μην μπορεί να μας βοηθήσει ανθρώπινα, όταν το λογισμικό θα μας επιβάλει κάποια απαγόρευση. Και πιστέψτε με, όποια κυβέρνηση και αν αλλάξουμε, αυτή δεν θα έχει καμία εξουσία απάνω στην απόλυτη εξουσία που θα έχουν αποκτήσει οι διαχειριστές αυτών των λογισμικών απάνω μας, με την ταυτοποιημένη παράδοσή μας σε αυτά. Το ίδιο λογισμικό θα έχει την εξουσία να ελέγχει με παρόμοιο τρόπο και τα παιδιά μας μέσα από τον δικό μας έλεγχο…
ΑΣ ΑΜΥΝΘΟΥΜΕ ΟΣΟ ΑΚΟΜΑ ΜΠΟΡΟΥΜΕ…
Κωνσταντίνος Παπαδογιάννης
ΥΓ 1 Ήδη ένα λογισμικό επιτρέπει ή απαγορεύει στον ιατρό μας, να μας συνταγογραφήσει ένα φάρμακο που έχουμε ανάγκη μέσω της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής συνταγογράφησης, χωρίς το λογισμικό αυτό, να μπορεί να γνωρίζει πόσο έχουμε ανάγκη από αυτό το φάρμακο την δεδομένη χρονική στιγμή. ΥΓ 2 Ήδη ένα λογισμικό μας επιτρέπει ή μας απαγορεύει να κάνουμε ανάληψη χρημάτων από την τράπεζα πάνω από κάποιο όριο, δήθεν για την ασφάλειά μας.
ΥΓ 3 Ήδη κάποια λογισμικά κρατάνε/ελέγχουν/ διαχειρίζονται/ έχουν την ικανότητα να αλλοιώνουν, κρατικά μας δεδομένα, ακόμα και τα ευαίσθητα προσωπικά δεδομένα μας και εμείς είμαστε χρήστες και όχι διαχειριστές του τρόπου λειτουργίας αυτών των λογισμικών.
Εδώ και χρόνια οι ελληνικές – ανθελληνικές κυβερνήσεις εφαρμόζουν σταδιακά, πλήρη υποταγή και έχουν ξεπουλήσει θεμελιώδεις ατομικές μας ελευθερίες, σε τέτοια λογισμικά και εμείς, όσο ακόμα μπορούμε, μόνοι μας πρέπει να προστατέψουμε τον εαυτό μας!
Ἀκόμη πιστεύεις ὅτι θέλουν τὸ καλό σου;
“Γνώσεσθε τήν ἀλήθειαν, καί ἡ ἀλήθεια ἐλευθερώσει ὑμᾶς”.
( Ἰωάν. η΄, 32 )
περισσότερα
Συνέντευξη falänx: the boys are back in RAC!
συνέντευξη στον Μιχάλη Γεωργιλά Με τον Χρήστο, τραγουδιστή των falänx, είχα να βρεθώ από κοντά σχεδόν είκοσι χρόνια, από εκείνο...
Γράφε με το Αίμα και όχι με το ψέμα…
γράφει ο Γιώργος Μάστορας Στο Αριστουργηματικό “Τάδε Έφη Ζαρατούστρα”, ο Μεγάλος Γερμανός Φιλόσοφος Φρειδερίκος Νίτσε, γράφει σε ένα σημείο: “Απ’...
Η GRECE για την ισραηλινο-αμερικανική επίθεση κατά του Ιράν
Δελτίο τύπου της GRECE (Ομάδα Έρευνας και Μελέτης για τον Ευρωπαϊκό Πολιτισμό)22 Ιουνίου 2025 Ο σύλλογός μας πάντα υπερασπιζόταν την...
Το μυστήριο του πολεμιστή βαρώνου Roman Fëdorovič von Ungern-Sternberg
του Κωνσταντίνου Μποβιάτσου Μένουμε σήμερα στη μυστηριώδη φιγούρα του βαρώνου Roman Nicolaus (στα ρωσικά Roman Fëdorovič) von Ungern-Sternberg (1886-1921), θρυλικού...
Παρασκευή και 13: Από τους Σκανδιναϋικούς μύθους και τους Ναΐτες, στον Jason και τον μεγάλο Alice Cooper (video)
Σε ολόκληρο τον Δυτικό Κόσμο η «Παρασκευή και 13» θεωρείται ημέρα που φέρνει γρουσουζιά και φέρει «ευθύνη» για όσα άσχημα...
Frank Frazetta, οι Επτά Ρωμαίοι: κάτι πολύ παραπάνω από έναν ωραίο πίνακα ζωγραφικής
γράφει ο Γιώργος Μάστορας Σύμφωνα με τον Φρειδερίκο Νίτσε, τον Βαθυστόχαστο Αυτόν Μελετητή του Ελληνικού Πολιτισμού και Φιλοσοφικό Προφήτη της...